Kontakt oss her

Kundeorientering

Å lytte til kundene våre og å forstå deres behov er nøkkelen til utvikling av virkelig innovative løsninger. LINAK ønsker å være der kundene våre er.

Våre datterselskaper forstår den lokale kulturen, snakker språket og er i nærheten av kundene våre, slik at de kan yte service på best mulig måte.

Nærhet til kundene er en av de fire hjørnesteinene i vår overordnede strategi. Vi setter kunden først i alt vi gjør og tenker "kundeverdiskapning" i alle våre prosesser og løsninger.

 
 

Partnerskap

Hos LINAK ønsker vi å være mer enn en leverandør. Som partner hjelper vi våre kunder med å forbedre sine produkter og løsninger, men også med deres mål og ambisjoner. Enten det er for å hjelpe dem med å skaffe de nødvendige sertifiseringene eller skape en mer transparent forsyningskjede, er vi her for å støtte strategien deres og samarbeide for å bygge en bedre fremtid for kundene og planeten vår.

 

LINAK medarbeidere

 
 
Magnus Conradsen, president for det nord- og søramerikanske datterselskapet til LINAK.

Hos LINAK USA hjelper vi mange typer kunder i ulike bransjer. De kan være små teknologiske oppstartsbedrifter til store globale selskaper, og hver av dem kan ha egne og unike mål og strategier for bærekraft. Det er vår jobb å sørge for at de har alt de trenger for å nå målene sine og å sikre at kundene er trygge på produktene sine. De vet hvor delene og komponentene kommer fra, og vi har kunnskapen og erfaringen som gir dem tillit til kvaliteten og effektiviteten i produksjonsprosessene.

Magnus Conradsen, president for det nord- og søramerikanske datterselskapet til LINAK.
 

Har du et spørsmål?

- Teamet vårt er klar til å hjelpe deg med teknisk informasjon, oppstart av prosjekter og mye annet.

Kontakt oss