Fokuser på Li-Ion batterier fra LINAK

Produktnyhet:  19. september 2018
Focusing on LINAK Li-Ion batteries

De Li-Ion-baserte batteriene fra LINAK sikrer at justerbare medisinske applikasjoner, som f.eks. pasientheiser og sitte-til-ståheiser, har stabil og pålitelig ytelse - og med opptil fire ganger lengre batterilevetid sammenlignet med en tradisjonell blybatteri-løsning.

Redusert miljøpåvirkning
LINAK tror på det å "gå grønt" og med litiumionteknologi omfavner vi nettopp det. Med vårt utvalg av litiumionbatterier, reduseres miljøavtrykk i forhold til konvensjonelle blybatterier. Litiumionbatterier produserer mindre avfall på grunn av opptil fire ganger lengre levetid. LINAK Li-Ion-teknologien har en langvarig batterikapasitet, 40% vektreduksjon og lengre batterilevetid. Deretter betyr mindre transport av batterier totalt en betydelig reduksjon av CO2-utslippene sammenlignet med konvensjonelle batterier.

Optimalisering i helsevesenet
Ved å legge til litiumionbatterier, vil du få en lavvektsløsning med enkel batteribytte. Resultatet er optimaliserte arbeidsflyt og stabile løfteopptredener i medisinske applikasjoner - bedre ergonomi for helsepersonell over hele verden.

BAJL Li-Ion 2,25 Ah og BAJL Li-ion 4,50 Ah ble utviklet spesielt for medisinske applikasjoner for å støtte omsorgspersoner som jobber med mobil og justerbart utstyr, og som utfører hyppig og ofte betydelig løfting. Med LINAK Li-Ion-batterier er fellesnevneren et optimert arbeidsmiljø, stabilt og høyt ytende utstyr med konstant og langvarig batteristrøm.

Hvis du vil vite mer om LINAK Li-Ion-batteriene, eller noen av LINAK-produktene til helseprogrammer, vennligst kontakt ditt lokale LINAK kontor.

Updated: 1. oktober 2018 10:46