LINAK introduserer en komplett Desk Frame løsning for kontorbord

Med Desk Frame 1 tilbyr LINAK en full rammeløsning for produsenter av kontorbord. Det komplette og svært fleksible konseptet er laget av tre sett: Kick & Click ™ toppramme, DL SetPack og DL Feet.

Produktnyhet:  4. september 2018
Frame. Legs. Feet. LINAK introduces a complete Desk Frame solution for office desks

Med den nye Desk Frame 1 (DF1) løsningen kan du få alt på din måte. Den komplette og svært fleksible løsningen gir deg alle elementene som trengs for å designe og sette sammen en komplett full rammeløsning for elektriske justerbare kontorbord. Den leveres i tre ferdigpakkede sett, noe som gir deg en mengde muligheter til å mix og match produktene som du vil. Alt handler om: Ramme. Søyle. Føtter.

Tre sett gir tusenvis av muligheter
Stor fleksibilitet og fordeler med å drive forretninger med bare en leverandør. Med DF1 kan du få de forskjellige skrivebordsdelene (dvs. toppramme, løftesøyler og føtter) pakket i sett, slik at produktene dine blir lettere, enklere og mer effektive.

Ramme. Enkel og innovativ montering
Velg en Kick & Click ™ toppramme til skrivebordet du vil bygge. Det er enkelt og mer tidseffektivt da det ikke trengs skruer. Bare “trykk og klikk” i løftesøylene.

Søyle: Legg til et ferdigpakket sett med løftesøyler
Velg dine favorittløftesøyler som en DL SetPack-løsning. Den inneholder to løftesøyler, en kontrollboks og et skrivebordspanel pluss tilbehør. Dette gir deg alt du trenger for ditt elektriske system pluss kompromissløs designfrihet ettersom hver del fås i  forskjellige varianter. Velg runde, firkantede eller rektangulære søyleprofiler i tre standardfarger og match dem med ditt foretrukne bordpanel - det finnes mange muligheter.

Føtter: 10 varianter å velge mellom
Legg til vårt nye produkt DL Feet for å fullføre LINAK Desk Frame. De er en perfekt match for våre DL løftesøyler og er tilgjengelige i to forskjellige lengder og to monteringsløsninger (toppmontert eller nedsenket). Fotens design er elegant og nøytral, noe som gjør det enkelt å integrere med ditt individuelle kontorborddesign.

For mer informasjon om LINAK Desk Frame 1, besøk vår Tech & Trends section.

Updated: 4. september 2018 07:54