Nytt systemoppsett øker ytelsen til behandlingsbenker

Basert på de nye lineære aktuatorene LA20 og LA40 HP og de nye OpenBus ™ kontrollbokser, har elektrisk justering av behandlingsbenker og bord fått et betydelig høyere ytelsesnivå - både til personell og pasienter.

Produktnyhet:  27. juni 2018
Treatment couches
LINAK har gitt ut et komplett nytt aktuatorsystem som er designet for å møte kravene til behandlingsbenker og bord for morgendagen. De nye aktuatorene LA40 HP og LA20 og CO-serien av OpenBus ™ kontrollbokser, omhandler et system som gjør det mulig for produsenter å kombinere de kjente LINAK funksjonene:
  • jevn og behagelig bevegelse
  • Hastighet og pålitelighet (8 000 N med full slagkraft)
  • Avanserte bevegelsesmønstre
  • Flere sikkerhetsfunksjoner

Alt integrert uten å kompromittere den generelle applikasjonsdesignen - uansett hvilken type aktuatoroppløsning du foretrekker, f.eks. løftesøyle, sakseløft eller annet.

Ved å kombinere og kontrollere hastighet, kraft og presisjon samtidig i ett system, hever LINAK igjen listen for hva man kan forvente av et moderne aktuatorsystem i helsevesenet.

LINAK tilbyr kraft og fart i ett
Det er ingen lett oppgave å møte alle ønsker - konstant fart, høy komfort og god nok kraft til å løfte tunge belastninger. Men ved avansert strømstyring og solid kundefokus klarer LINAK aktuatorsystemer å omfavne alt. Fra laveste posisjon til høyeste er bevegelsen rask, smidig og lavtstøyende.

Ved hjelp av et LINAK OpenBus ™ -system kan du nyte avanserte bevegelsesmønstre, minnestillinger og en mengde av sikkerhetsforbedrende funksjoner, for eksempel ratchet spline, sikkerhetsmutter eller et Service Data Tool (SDT) for lesing av data innen driftsytelse.

Hold det enkelt uten å gå på kompromiss med design
Enten du ønsker å tilby en analog systemløsning ved hjelp av kontrollbokser CA30 eller CA40, eller hvis du ønsker å legge til de mange fordeler med et avansert OpenBus ™ -oppsett med kontrollbokser CO41, CO61 eller CO71, er LINAK løsninger enkle å implementere. Alle er enkle å montere og passer sammen på tvers av LINAK produktspekter. Enkel kabeladministrasjon sikrer at ingenting kommer i veien - for sluttbrukere eller sengedesignet generelt.

LINAK kontrollbokser og batterier til aktuatorsystemer i behandlingsbenker og bord er utformet for å blande seg med den overordnede applikasjonsdesignen, og ikke kompromittere dette eller dens funksjon.

Nyt global logistikk og lokal markedsinnsikt
LA40 HP og det nye kraftige systemoppsettet for behandlingsbenker og bord er kulminasjonen av mer enn 30 år med dedikert oppfinnsomhet, utvikling, og ikke minst omfattende testing. Derfor kan du alltid få de aller nyeste teknologioppdateringene fra våre mange lokale kontorer rundt om i verden.

En kombinasjon av kompetente ansatte i LINAK som driver våre fire produksjonsanlegg i Europa, Nord-Amerika og Asia, og den høye produksjonsautomatiseringen gir konsekvent høy kvalitet og effektiv logistikk - uansett hvor i verden din virksomhet er.

Updated: 4. september 2018 05:57