Løftesøylen LC3 setter standarden for vertikal løfting

Den er stille, kraftig og forbedrer sikkerheten rundt avansert medisinsk utstyr, for eksempel operasjonsbord, kirurgiske stoler og røntgenapplikasjoner. Den nye LINAK® løftesøylen LC3 tillegger solid løft til komplisert og jevn bevegelse i moderne helseapplikasjoner.

Produktnyhet:  11. juni 2018

Den nye løftesøylen LC3 er den kraftigste løftesøylen som er designet av LINAK®. Denne 3-trinns løftesøylen er utviklet for høykvalitets medisinske applikasjoner som brukes i moderne helsevesen og tilbyr flere betydelige fordeler, for eksempel:

• Høy bøyemoment
  • Høy hastighet opptil 29 mm / s
  • Kompakte innebygde dimensjoner
  • Lavt lydnivå (<50 dB)
  • Sikkerhetsfaktor 5

LC3 har et høyt bøyningsmoment som gjør den til en perfekt match for applikasjoner med store off-center-belastninger. For eksempel i røntgenbord hvor solid og stabil bevegelse er nødvendig. Den kraftige LC3 kommer i skyveversjoner fra 4000 N, 5000 N og 6 000 N og trekkversjoner opp til 4000 N. Dette gjør det mulig å imøtekomme de fleste behov og forespørsler. Den beveger seg med en unik, stille lyd - selv med store belastninger.

Den demografiske trenden med mer overvektige pasienter utvikler seg raskt og LC3 vil her kunne sørge for de tunge løftene i de ulike sykehusapplikasjoner, for eksempel operasjonsbord og røntgenutstyr. Dens høye hastighet og avanserte minnemuligheter sørger for rask og enkel posisjonering, og gir i tillegg effektive arbeidsrutiner.

Sikkerhet er en nøkkelfaktor for LINAK. LC3 leveres med sikkerhetsfaktor 5 i både skyv og trekk, som er en av de beste prestasjonene som er tilgjengelige på markedet når det gjelder løftesøyler for helseapplikasjoner.

LC3

LC3 - laget for optimalisert design
Med den lette å rengjøre aluminiumprofilen er løftesøylen LC3 designet for applikasjoner som operasjonsbord, kirurgisk stoler og røntgenutstyr. Men evnen til å operere på gulvet og hengende fra taket gjør det ideelt for mange andre applikasjoner.

LC3 leveres i to kompakte versjoner med en minimum innebygd dimensjon på 320 mm (standard) og en 440 mm versjon - sistnevnte for kraftig ytelse. Begge versjonene lar deg enkelt inkludere søylen i forskjellige applikasjoner.

For å optimalisere design og rengjøring er det mulig å velge mellom mer enn 30 kombinasjoner av kabel gjennom søylen. Nett, håndbetjening, motorledning eller jordet profil - bare for å nevne noen alternativer.

Hvis du vil vite mer om løftesøylen LC3, vennligst kontakt ditt lokale LINAK kontor.

Updated: 11. juni 2018 08:36