Enda større kontroll med Bed Control App

En ny oppdatering til Bed Control App inkluderer muligheten til å kontrollere nakke- og fotjustering eller en massasjefunksjon. En god begynner-guide fører brukeren gjennom oppsettet av appen ved noen få enkle trinn.

Produktnyhet:  25. april 2018
New function in the Bed Control App

Oppdateringen betyr at det er mer enn enkelt med en smarttelefon eller et nettbrett å tilkoble en komfortseng utstyrt med LINAK motorer.Det er også mulig å gjøre nakke og fot justeringer via mobilenheten. En oppdatering av LINAK Bed Control App gjør at mobilenheten din blir en helt funksjonell håndbetjening med alt fra minne, Under Bed Light, massasje og opptil fire justeringer. Med andre ord, med denne oppdateringen, er appen egnet for både enkle og avanserte aktuatorsystemer for komfortsenger utstyrt med Bluetooth®.

Oppnå perfekt posisjon med en smarttelefon
Hvis du legger til en tredje eller en fjerde aktuator på din komfortseng lar den smarte enheten deg  justere også føtter eller nakke i tillegg til ryggen eller benet. Appen gjenspeiler dette og gjør det mulig for brukerne å tilpasse de lagrede stillingene enda mer.

En enkel begynner-guide og intuitiv samhandling
Når du for først gang åpner Bed Control App, tar en enkel og veldig intuitiv guide brukeren gjennom både tilkoblingen, samt hvordan du konfigurerer appen til å kontrollere den justerbare sengen – ved noen få enkle trinn er appen klar.

Guiden spør hvor mange aktuatorer som er i sengen og om den er utstyrt med massasjefunksjon. Når innstillingene er gjennomført, viser appen bare de nødvendige funksjonene. Det er alltid mulig å endre innstillingene senere, om nødvendig.

Hvis sengen er utstyrt med massasje, kan brukeren sette seg bekvemt til rette, gå inn i massasjemenyen å justere intensiteten og massasjeprogrammet til sitt spesifikke behov.
  Bed Control App product page

Customisation of the Bed Control App   Gjør LINAK Bed Control App til din egen
Få navnet ditt i app stores og du vil få en app som viser merkevaren din. Det er nå mulig å tilpasse Bed Control App for å gjenspeile bedriftens identitet og øke merkevarebevissthet med din logo, farger og linker.

Finn mer informasjon om tilpasningsmulighetene.

Updated: 26. april 2018 08:03