Maksimer driftstiden for ventiler i avløpsrensingsanlegg

LINAK-aktuatorer er veldig enkle å montere, enkle å integrere, de er pålitelige og vedlikeholdsfrie. Ved bruk av LINAK elektriske aktuatorer kan det helt endre driften av ventiler i vann- og avløpsrensingsanlegg.

Produktnyhet:  11. april 2018
Maximise uptime for valves in wastewater treatment plants

Tre enkle trinn! Det er alt som trengs for å montere et LINAK aktuatorsystem på et skyvespjeld, sluseventil eller skyvespjeldventil. LINAK tilbyr en svært pålitelig aktuatorløsning som er ideell for ventilautomatisering i avløpsrensningsanlegg.

LINAK elektriske aktuatorer er bygget på mange års erfaring. De er designet for tøffe utemiljøer, og aktuatorsystemet er så enkelt å installere at det kan utføres av lokalt ansatte, og sparer både tid og ressurser fra starten.

Monter i tre enkle trinn
LINAK aktuatorer for avløpsrensingsanlegg har en spesialdesignet brakett for enkel montering. Fest først aktuatoren til braketten og så fest braketten på ventilen. Braketten er designet for universelle ISO flenser F07 og F10, som ofte brukes i bransjen.
Koble deretter aktuatoren til WCU kontrollenheten, og koble styreenheten til strømforsyningen og SCADA. Videre er det bare å stille åpne / lukke stilling på ventilen. Plug & Play ™!

Nyt en servicevennlig ventilløsning
Den enkle gjør-det-selv montasjen og installasjonen gjør også automatisering av manuelle ventiler og utskifting av eksisterende aktuatorer raskt og problemfritt. Engasjement av eksterne serviceingeniører er ikke nødvendig i det hele tatt. Enhver arbeidstaker kan utføre denne oppgaven. I tillegg er LINAK-aktuatorer grundig testet og bygget for tøffe miljøer, og de er som standard vedlikeholdsfrie. I færre ord, er LINAK aktuatorsystemet en meget servicevennlig ventilautomatiseringsløsning.

Vurder å investere i nye teknologier og optimaliser avkastningen på investeringen

LINAK sørger for en enkel fornyelse og erstatning av eldre ventilautomatiseringsløsninger for avløpsvanninstallasjoner, med det lettvinte og servicevennlige systemet. I tillegg er anskaffelsesomkostninger og energiforbruket vesentlig lavere sammenlignet med tradisjonelle løsninger på markedet.

Updated: 11. april 2018 10:18