Utforsk fleksibel design ved arbeidsstasjoner med en ny alternativ brakett

Braketten kommer som en valgfri standardfunksjon. Ny LINAK løsning for DESKLIFT® løftesøyler gjør det enklere å bygge hev/senk arbeidsstasjoner. Brakettalternativet leveres på søyler med rektangulære eller firkantede profiler.

Produktnyhet:  23. april 2018
Bench bracket

LINAK tilbyr nå en standardløsning for å imøtekomme flere  bruksområder med hev/senk arbeidstasjoner, og LINAK tilbyr løftesøyler med rektangulære og firkantede profiler som standard valgfri funksjon med Bench Bracket. Således kan løftesøyler som er optimalisert som en stasjonsløsning, nå bestilles som standardvare.

Ulike designmuligheter
Med fem løftesøyler å velge mellom, er det et hav av designalternativer for å bygge moderne arbeidbord. Bench Bracket er tilgjengelig for:
  • Motorhussøyler med rektangulær profil DL5 (2-trinns), DL6 (3-trinns) eller en firkantprofil DL19
  • Inlinesøyler med rektangulær profil DL12 eller en firkantprofil DL17

Standard brakett for  fleksibel borddesign
Standardbraketten er lett å integrere i forskjellige bordløsninger, slik at du kan montere ditt eget stag og koble det direkte til standardbraketten. Det er flere sett med forhåndsborede monteringshull, slik at du har full fleksibilitet til å lage ditt eget borddesign, som er lett å kombinere med de kjente LINAK løftesøylene.

Utforsk LINAK produktprogrammet
Med over 30 års erfaring i elektrisk lineær aktuatorteknologi har LINAK satt standarden for elektriske høydejusterbare skrivebord og har det bredeste produktprogrammet i kontormøbler markedet.

Besøk DESKLINE® produkt portfolio for å utforske det komplette sortimentet med kontorbordløsninger av høy kvalitet fra LINAK.

Updated: 23. april 2018 13:01