Hvordan et skifte fra analog til digital kan forbedre helsevesenet

Da LINAK lanserte det grunnleggende OpenBus ™ -systemet basert på kontrollboksen CO41 og kontrollpanelet ACOM for justerbare helseapplikasjoner, åpnet det dørene for en rekke fordelaktige funksjoner med hensyn til effektivitet, sikkerhet og pasientkomfort.

Produktnyhet:  5. april 2018
How going from analogue to digital can improve healthcare

Bytt analog aktuatorløsning på, for eksempel din justerbare sykehusseng med et digitalt system basert på OpenBus ™, da vil du umiddelbart oppdage flere forbedringer på sengen din. Det mest karakteristiske er forandringen fra en bevegelse av gangen til et høyt koordinert bevegelsesmønster.

I stedet for å flytte ryggstøtten til ønsket posisjon og deretter gjøre det samme med benstøtten og så kanskje senke sengehøyden, med OpenBus™ kan du bare trykke på en knapp og la sengen gå fra en horisontal posisjon til en TV / stolposisjon.

OpenBus ™ muliggjør også Hi / Lo-bevegelse i parallelldrift av to aktuatorer. Dette sikrer en 100% horisontal bevegelse av pleiesengen.

Intuitive kontrollpaneler for å gjøre det enkelt for alle
ACOM har one-button-touch med klare og selvforklarende ikoner på kontrollpanelets grensesnitt. Dette gjør omstillingsposisjon enkel - både for pleiepersonalet og for pasienten. Låsingsfunksjonen er tydelig merket med et "nøkkel" -ikon og tillater helsepersonell å låse en eller flere aktuatorer, dette hindrer pasienten fra å forårsake skadelige bevegelser, i tilfellet av et brukket ben.

How going from analogue to digital can improve healthcare

OpenBus ™ hjelper deg med å forbedre sikkerheten
Flere funksjoner - selv med et grunnleggende digitalt system - vil bidra til å forbedre sikkerheten rundt din justerbare medisinske applikasjon. LINAK OpenBus ™ -systemer for sykehussenger har trend / anti-trendfunksjoner og en HLR-knapp, noe som gjør det mulig å gå direkte til en nødposisjon med en one-button-touch.

I tillegg når du går digitalt med LINAK vil det sikre at aktuatorene dine stopper umiddelbart i tilfelle kortslutning eller en klemt kabler, det vil si at ingen utilsiktet bevegelse kan oppstå når du bruker LINAK OpenBus ™ -system, grunnleggende eller avansert.

Med andre ord er det ikke lenger overveldende å gå fra analog til digital, og dermed få tilgang til de mange verdiskapende funksjonene. Et system bestående av for eksempel CO41, ACOM, en lineær aktuator LA40 med en håndkontroll HB70, er en ideell og rimelig start på en digital epoke på sykehus.

CO41   CO41
Kontrollboksen CO41 er en del av en serie av OpenBus ™ kontrollbokser, som alle gjør det mulig for produsenter av justerbare helseapplikasjoner å tilby en rekke ekstra kontroll-, bevegelses-, service- og sikkerhetsfunksjoner. CO41 er imidlertid ideell for mange produsenter som ønsker å oppgradere fra et analogt system til en digital. Les mer om CO41.

ACOM   ACOM
Attendant control ACOM er det opplagte valget hvis du vil ha enkel og intuitiv OpenBus ™ kontroll på sykehus- eller sykehjemssengen. Det gir brukeren mulighet til å optimalisere komforten med jevn og forsiktig bevegelse, samtidig som personalet opplever å beholde sikkerhetskontrollen. Les mer om ACOM.

LA40   LA40
Med LA40 tilbyr LINAK en holdbar aktuator med høy hastighet / høy ytelse og mekanisk endestopp ved første svikt i sikkerhetsprosesser, noe som gjør den til det riktige valget for det fremtidige markedet. LA40-versjonene er klassifisert opp til IPX6 Washable DURA ™ og har en veldig jevn design, og utvider deres anvendelsesområde på grunn av enkel rengjøringsevne og fleksibilitet. Les mer om LA40.

HB70   HB70
HB70 håndbetjening for elektriske lineære aktuatorsystemer. Kontrollen har opptil ti knapper og leveres med beskyttelsesklasse og eventuelt som IPX6 Vaskbar.
Les mer om HB70.

Updated: 11. april 2018 07:42