Juster skrivebordet ditt ved hjelp av Desk Control App for smarttelefoner

LINAK Desk Control App hjelper brukerne å justere personlige innstillinger som er lagret i bordpanelet med en smarttelefon. Dette gjør at brukeren kan aktivere disse innstillingene med et LINAK drevet Bluetooth® bordpanel.

Produktnyhet:  12. mars 2018

Adjust your office desk using the Desk Control App for smartphones

Er du klar for en digital løsning? Ved bruk av LINAK Desk Control ™ appen kan du sammenkoble smarttelefonen med skrivebordet. Utforsk flere funksjoner og bli motivert for å få mest mulig ut av ditt hev/senk bord.

Vi har mange apper på våre smarttelefoner som gjør livet enklere gjennom hele dagen. For den moderne kontoransatte opprettet vi Desk Control App for Android og iOS-enheter. Appen justerer brukerens personlige innstillinger (for eksempel foretrukket bordhøyde) og gjør det mulig for brukeren og fritt anvende forskjellige bord med app kompatible LINAK systemer. Brukeren tar med seg sine personlige innstillinger på sin smarttelefon.

Sammenkoble smarttelefonen og bordet ditt via Bluetooth
Bluetooth® Wireless Technology er forbindelsen mellom Desk Control App på brukerens mobilenhet og skrivebord. Avhengig av skrivebordet kobler brukeren enten til bordpanelet (for eksempel vår avanserte DPG bordpanel-serie med integrert Bluetooth) eller til LINAK CBD6S kontrollboksen ved hjelp av et LINAK Bluetooth-adapter.

For å bruke smarttelefonen til justering av skrivebordet, er dette alt brukeren behøver å gjøre:

1. Last ned gratis Desk Control App i App Store eller Google Play
  2. Slå på Bluetooth på smarttelefonen
  3. Åpne Desk Control App
  4. Koble til skrivebordet
Desk control app   Minneposisjon for sitte- ståhøyde og påminnelsesfunksjon
Naturligvis kan brukeren justere skrivebordet opp og ned med Desk Control appen. I tillegg kan man definere og lagre sine favoritt sitte-ståposisjoner og bruke påminnelsesfunksjonen, som er inkludert i appen. Når man jobber ved bordet vil det minne brukeren om å stå opp og skifte sin arbeidsstilling - man kan velge egne intervaller eller bruke de forhåndsdefinerte intervaller. Appen synkroniserer minneinnstillinger som er lagret i bordpanelet og omvendt.

Automatisert motor for brukere av DPG bordpanel
Hvis et skrivebord har installert en fullversjon av en avansert DPG betjening, er det mulig å aktivere den automatiske kjørefunksjonen. Det gjør det enda enklere å justere høyden på sitt bord. Et dobbelt trykk oppover eller nedover vil DPG kjøre skrivebordet til ønsket høyde. En enkel berøring på smarttelefonens skjerm gjør det samme – mer brukervennlig blir det ikke!

Updated: 12. mars 2018 13:54