LINAK introduserer et grunnleggende OpenBus ™ system for sykehussenger

Med kontrollboksen CO41 og betjeningspanelet ACOM, gir det oss et nytt grunnleggende aktuatorsystem fra LINAK som gjør det mulig å introdusere OpenBus ™ til justerbare helseapplikasjoner på en enkel og mer kostnadseffektiv måte. Låser opp en verden av verdiskapende funksjoner.

Produktnyhet:  23. februar 2018
Basic actuator system with BUS communication for hospital beds

Innføringen av styreenheten ACOM sammen med kontrollboksen CO41 baner vei for et grunnleggende OpenBus ™ aktuatorsystem. Det bryter med oppfatningen om at digital intelligens kun er eksklusiv for avansert justeringsløsning.

LINAK introduserer et grunnleggende OpenBus ™ -system som gjør det enklere å oppnå de grunnleggende fordelene ved å gå digital.

Systemet består av to nye elementer: ACOM betjeningspanelet og kontrollboksen CO41. Kombinert med en rekke LA40 lineære aktuatorer og håndbetjeningen HB70 danner de en kostnadseffektiv løsning. Den omfatter behovet for jevn bevegelse, full kontroll med minnesfunksjon, slik at du enkelt kan styre personlige stillinger, samt forespørselen om forbedret sikkerhet for både bruker og sykehuspersonell.

Fleksibilitet og pålitelighet er OpenBus ™ nøkkelord
Elektriske aktuatorsystemer med OpenBus ™ gir brukeren økt komfort. Koordinert bevegelse av flere aktuatorer og muligheten til å huske tilpassede stillinger sikrer denne komforten. Det gjør det imidlertid også mulig for brukerne å kunne justere sengen selv og dermed frigjøre tid for at ansatte skal være effektive.

Samtidig øker systemet OpenBus ™ sikkerheten - ikke bare når det gjelder utilsiktet bevegelse, men også i nødstilfeller der HLR er nødvendig. Ved hjelp av krokmontert ACOM kan omsorgspersonalet også låse funksjoner og forhindre utilsiktet bevegelse. Alle med et intuitiv knapp design.

Hvis du vil vite mer om fordelene ved å bruke grunnleggende aktuatorsystemløsninger med OpenBus ™, ta kontakte med ditt lokale LINAK kontor.

LINAK introduces a basic OpenBus™ system for hospital beds

ACOM   ACOM
Vedlikeholdsstyringen ACOM er det opplagte valget hvis du vil ha enkel og intuitiv OpenBus ™betjening på sykehuset eller sykehjemssengen. Det gir brukeren mulighet til å optimalisere komforten med jevn og forsiktig bevegelse, samtidig som man beholder sikkerhetskontrollen med sykehuspersonalet. Les mer om ACOM ..

CO41   CO41
Kontrollboksen CO41 er en del av serien OpenBus ™ kontrollbokser, som alle gjør det mulig for produsenter av justerbart helseutstyr å tilby en rekke ekstra kontroll-, bevegelses-, service- og sikkerhetsfunksjoner. CO41 er imidlertid ideell for mange produsenter som ønsker å oppgradere fra et analogt system til et digital. Les mer om CO41.

Updated: 23. februar 2018 11:03