Oppretthold justerbarheten i din komfortseng under strømbrudd

Ved bruk av LINAK dobbelaktuator TD4 i komfortsengen, gir man sluttbrukere en komfort med å vite at de alltid kan senke sengen til en gunstig posisjon - selv under strømbrudd.

Produktnyhet:  25. januar 2018
Bare fordi du har en seng utstyrt med et elektrisk aktuatorsystem, trenger det ikke å bety at kundene dine vil ende opp med å sove sittende i tilfelle strømbrudd. I det minste trenger de ikke det med den doble aktuatoren TD4. Enten du bruker en TD4 Standard eller et TD4 Advanced system, finner du en hex-nøkkel som er festet til selve aktuatoren, slik at brukerne alltid kan senke ryggstøtten eller benstøtten mekanisk hvis strømmen er gått.

Se den korte instruksjonsvideoen nedenfor, og vær sikker på at kunden din alltid kan senke en TD4-seng og få en god natts søvn.

Enkel mekanisk senking

Enkel løsning med enkel veiledning
Pilikonene på TD4 indikerer nøyaktig hvor du skal bruke hex-nøkkelen og i hvilken retning du skal vri. Senkingen går jevnt og enkelt.

Ingen tillegg er nødvendig

Hex-nøkkelen er en standard del av TD4 Advanced eller TD4 Standard. Dette betyr at den ikke bare alltid er en del av produktet, men den er også lett å finne og sette på plass etter bruk.
  Alt du trenger er den vedlagte hex-nøkkelen.

Updated: 25. januar 2018 09:37