LINAK presser teknologien enda lenger i 2018

Produkter, systemer og tjenester fra LINAK fortsetter å omfavne ny teknologi i møte med fremtidige utfordringer innen sykehus og omsorgssektorer.

Produktnyhet:  13. desember 2017
Vesentlige endringer kan ventes i helsevesenet i de kommende årene. Big data, IoT, intelligent utstyr og helt nye systemoppsett for å opprettholde effektiviteten vil være en sentral del av dette. LINAK har presset ny teknologi i mer enn 30 år - 2018 vil ikke være noen unntak.

Søkeordene for justerbare systemløsninger vil være:

• Vaskbarhet
• Kraft
• IoT (Internett av ting)

Ifølge Forbes-magasinet har en allestedsnærværende digital transformasjon startet. En omfattende nye serie med LINAK-produkter, systemer, funksjoner og tjenester vil hjelpe kunder og helsepersonell og sluttbrukere inn i denne nye tiden. På 2017 MEDICA-messen i Düsseldorf, Tyskland, tilbød LINAK en forhåndsvisning av fremtiden for justerbar helsetjenester. Se videoen under for å lære mer.

Medica 2017

IPX6 Washable DURA ™ - forleng applikasjonslivet
I løpet av 2017 utviklet LINAK en helt ny vaskbar standard for å hjelpe sykehusene over hele verden med å øke effektiviteten. Standarden kalles IPX6 Washable DURA ™, og den hjelper med å gjøre forskjellig justerbart utstyr vaskbart i maskin. LINAK-produkter merket med DURA-standarden er testet for å være ekstremt robuste og slitesterke, noe som forlenger levetiden til applikasjonen(e) de tjener. Finn mer informasjon om IPX6 Washable DURA ™ her.

Updated: 13. desember 2017 08:36