DL19 tilhører den voksende familien innen løftesøyler med motorhus.

LINAK elektrisk løftesøyle DL19 er en del av løftesøylefamilien med motorhus. Ideelt hvis du har et topprammedesign, men vil variere bendesign. Finnes med Kick & Click ™ som tilvalg.

Produktnyhet:  6. desember 2017
DL19 expands the family of motor housing columns
Den nye løftesøylen DL19 er designet med motorhus, og passer perfekt for kunder som ønsker å bruke samme konstruksjon til topprammen og varierende bendesign.

Siden august 2017 har LINAK-familien av løftesøyler med motorhus ni medlemmer. Den nyeste, DESKLIFT ™ DL19, kommer med et firkantet design og et motorhus, og legger til et hav av muligheter for kunder som designer og produserer kontorbord.

LINAK tilbyr allerede et av de mest omfattende produktprogrammene for motorhussøyler på markedet. Disse inkluderer både 2-trinns og 3-trinns søyler i en rekke ulike design - runde, rektangulære, og med DL19 også firkantede. DL19 kommer som en stabil 3-trinns søyle med usynlige glideklosser. For å gjøre nesten alle tenkelige design mulig, kan du til og med få opp/ned søyler.

Samme motorhusdesign og dimensjoner
For å sikre enkel montering av kontorbord, er dimensjonene i motorhusene identiske i hele LINAK løftesøylefamilien. Dette gjør det mulig for produsenter å designe forskjellige kontorbord med samme toppramme, og dermed spare tid og optimalisere logistikk. Dette er hva vi kaller Plug & Play ™.

Reduser monteringstiden med LINAK Kick & Click ™
Den komplette motorhussøylefamilien fra LINAK er kompatibel med LINAK Kick & Click ™. Med denne intelligente monteringsløsningen er det betydelig raskere å montere et kontorbord. Bare å trykke og klikk sammen systemet.

Fakta om DL19
Hastighet: 38 mm/sec