Vi går elektrisk på Agritechnica 2017

LINAK presenterer fremtiden til elektriske aktuatorløsninger for tungt maskineri innen mobil landbruk. Presisjonsposisjonering med CAN-bus og proporsjonal kontroll kan gjøre en stor forskjell i smart jodbruk.

Produktnyhet:  7. november 2017
Going electric at Agritechnica 2017
Effektivitet og automatisering er to sentrale fokusområder når man utvikler moderne landbruksmaskiner. Programmene må være enkle, intuitive å kontrollere og kunne levere pålitelig presisjonsbevegelse i en gitt situasjon.

På årets Agritechnica messe i Hannover, Tyskland, vil du se hvorfor en betydelig del av fremtiden innen mobilt landbruk er elektrisk.

LINAK vil presentere fremtiden for CAN-busaktuatorer - den teknologiske kulminasjonen av 40 års erfaring som integrerer elektrisk bevegelse med tungt maskineri. Vi er spesielt stolte over å kunne vise den splitter nye lineære aktuatoren LA33 som passer perfekt inn der mer kraft er nødvendig, men plassen er begrenset.

Kom og prøv den selv. Den kommer til å ligge i LINAK 'Game Zone' sammen med vår nye proporsjonale kontroll.

Vi gleder oss til å se deg på vår stand (B29, Hall 17) mellom 12. og 18. november.

La oss forbedre dine applikasjoner og fremme bedriften din sammen!

Integrate. Elevate. Advance. Together

Updated: 7. november 2017 10:27