VR video: Ta en titt inn i våre produksjonslokaler i Danmark

Nå kan du oppleve en førstegangs visning av vår DESKLINE-produksjon - utforsk vår nye 360 graders virtuelle virkelighetsturné ved vårt hovedkontor i Danmark.

Produktnyhet:  30. august 2017
VR video: take a look inside our production site in Denmark

Velkommen inn i LINAK. Vi er glade for å gi deg en 360 graders virtuell virkelighetsturné ved vårt DESKLINE® produksjonssted på vårt hovedkontor i Danmark.

Ta en flytur ute i det fri, over vårt produksjonsområde og fly inn i vår produksjonsbygning. Her kan du se hvordan vi produserer og monterer våre produkter i vårt moderne produksjonslokale - klare til å lage høykvalitets produkter for fremtidens møbler.

Åpent arbeidsområde og moderne produksjonsanlegg
Ta en titt over skulderen vår, mens vi produserer og monterer våre produkter. Ta også en titt rundt i produksjonslokalet og se hvordan vi produserer og bygger våre egne spindel- og motor deler og oppdag hvordan våre moderne roboter blir et naturlig element i vår produksjon.

Med vår nye virtuelle realityvideo kan du følge vår DESKLINE-produksjonsprosess steg for steg: fra planlegging til produksjon, montering og til sluttfasen. Hver dag produserer og sender vi ut store mengder med produkter til våre kunder over hele verden.

Produksjon i verdensklassen og kontinuerlig utvikling
På LINAK streber vi etter å være et åpent og innovativt selskap. Som verdensleder innen utvikling og produksjon av elektriske lineære aktuatorløsninger og med mer enn 40 års erfaring fokuserer vi på LEAN-produksjon. Dette betyr at  en tilbakemelding på våre produkter og oss, vil vi ta som en naturlig og verdifull del i vår kontinuerlig forbedring.

LINAK hovedkvarter: Et sted for samskaping for stor funksjonell design
Vårt hovedkontor i Danmark er bygd på vår filosofi ved at nøkkelen til flott design er mennesker. Derfor samarbeider produksjons- og kontoransatte side om side - med å skape produktene som forbedrer livet ditt. Vi håper at vår virtuelle virkelighetsturné gir deg en god ide om hvem vi er og hvordan vi jobber. Velkommen til LINAK.

Updated: 30. august 2017 11:40