Enda flere alternativer med kombinasjon av TD4 Advanced og CBH Advanced.

Kombinasjonen av TD4 Advanced og CBH Advanced åpner for et luksuriøst sengemarkedet hvor enda flere funksjoner forventes.

Produktnyhet:  7. august 2017
CBH Advanced

TD4 Advanced gjør det mulig å lage luksuriøs sengedesign, full av funksjoner. TD4 Advanced dobbelaktuator fra LINAK gir deg så mye mer: En elegant og slank design, et hyggelig lydnivå, hastighetskontroll, lys under sengen, mekanisk nødsituasjon og Bluetooth® samt minnestillinger integrert i ett produkt.

Men ved å legge til CBH Advanced til TD4 Advanced, oppstår muligheten for å legge til enda flere funksjoner til et komfortssystem. Ved å inkludere, for eksempel LA40 i sengenes design, er det mulig å justere både fot og nakke individuelt og dermed opprette en multifunksjonell seng. Med CBH Advanced er det også mulig å legge til tilbehør som massasje og ekstra lys under sengen med LED lysstav.

A TD4 Advanced and CBH Advanced system with the options of actuators and accessories.

Lett og kompakt system
Ved å utvikle TD4 Advanced, sørget vi for at systemet er enkelt å sette sammen mens de holder seg kompakte - selv når du trenger avanserte systemer. Derfor tar det bare to skruer å montere CBH Advanced på siden av TD4 Advanced. Dette betyr også at du heller ikke må montere CBH Advanced på sengerammen - det er bare å skru den på skallet til TD4.

For mer informasjon om alle alternativene som TD4 Advanced åpner for, er du velkommen til å besøke vår nettside.
TD4 Advanced LA40 LED Light Rail Massage Motor CBH Advanced

Updated: 15. august 2017 07:58