Vi presenterer DL19 - firkantet design og enkel montering

LINAK DL19 er en elektrisk løftesøyle med motorhus. Den kommer i en kompakt firkantet design og er tilgjengelig med LINAK PIEZO ™.

Produktnyhet:  7. august 2017
Lifting column DL19
Sammen med de beste funksjonene fra LINAK® løftesøyler, tilbyr den nye DL19 en smooth bevegelse innpakket i et meget elegant design, samtidig som den er ekstremt enkel å montere.

Den nye løftesøylen DL19 legger til et nytt kapittel i DESKLINE serien. Denne gangen er fokuset rettet mot den elektriske motorhussøylen med en utsøkt design uten å kompromittere eller ekskludere de mange valgfrie funksjonene som er tilgjengelige i moderne bordsøyler. Med DL19 får du: Få elegant design med tilstrekkelig slaglengde
DL19 er en 3-trinns løftesøyle med firkantede profiler og et motorhus. Med en slaglengde på 650 mm og en installasjonsdimensjon på 560 mm, vil du kunne opprette forskjellige høydejusterbare skrivebord eller arbeidsstasjoner. De usynlige glideklossene og minimal avstand mellom profilene bidrar til den utsøkte designen.

Halver monteringstiden med Kick & Click ™
DL19 passer perfekt med en LINAK Kick & Click-løsning. Med vår praktiske monteringsløsning kan du enkelt montere skrivebordet - bare trykk og klikk systemet sammen.

Legg til LINAK PIEZO ™ uten å gå på kompromiss med monteringstiden
LINAK PIEZO-teknologien kan eventuelt legges til DL19. Med vår Anti-Collision løsning, vil søylen automatisk fornemme hindringer for å unngå skade. LINAK PIEZO er en hardware basert løsning og krever ingen ekstra montering.

Mer informasjon
For ytterligere detaljer om vår nye løftesøyle DL19, kan du besøke DL19 produktsiden eller kontakte ditt lokale LINAK kontor.

Updated: 7. august 2017 11:38